התחלנו את הדרך ארבעה אנשים במשרד קטן בדירת מגורים ברמת השרון, וחמישה מקדמי מכירות בשטח שסייעו ליבואן דאז – חברת דובק, להגדיל את המכירות של מוצרי JTI בחנויות נבחרות. באותו הזמן, הציעה חברת JTI ל"צוות הקטן" להקים חברה שתעסוק ביבוא ובהפצה של מוצריה בישראל במקום חברת דובק.
כך התחלנו, בצניעות, בחסכנות, עם הוצאות קטנות ותוכניות גדולות, עם צוות קטן ותקוות עצומות. יצאנו לדרך- גויסו 14 מפיצים שסייעו בהפצת הסחורה לחנויות, צוות קידום המכירות המשיך בעבודתו ושלושה מנהלי מכירות ניהלו ופיקחו על עבודת המפיצים.
כך נהגתה ונבנתה ההפצה הישירה לקמעונאים, רעיון שנחשב אולי קצת בלתי מושג, אולם האומץ להגשימו והחלום שטמן בחובו הניעו את הנהלת גלוברנדס לקחת את הסיכון.
מיד בהמשך חזתה הנהלת BAT ב"פלא" הזה – הפצה ישירה הפועלת ומתפקדת להפליא, תוך הפגנת יעילות המתבטאת בהגדלת המכירות ונתחי שוק. ולכן הנהלת החברה פנתה לגלוברנדס בבקשה להצטרף למרכבת ההצלחה וליהנות משיטת העבודה הצעירה אך המבטיחה, שכבר החלה להוכיח את עצמה. וכך, שילשה גלוברנדס את היקפיה כמעט בין ליל. והזמן ממשיך במרוצו, תוך שגלוברנדס גדלה, מעצימה את כוחה והופכת להיות גורם משמעותי וגדול בשוק מוצרי הצריכה בישראל.
כהחלטה אסטרטגית שאפה גלוברנדס לייצב את פעילותה ולא להסתמך על תחום אחד בלבד.
חיזקנו את מעמדנו כחברת המכירות וההפצה ב- VS הכי טובה בארץ עם מגוון מותגים חזקים ומובילים גם בתחום המזון והממתקים. שיתוף הפעולה הראשון נוצר עם ריגלי, ולאחר מכן התווסף שיתוף פעולה מרתק עם יונילבר. מדובר בעוד זרוע ביצוע עצמאית לחלוטין, שאינה קשורה להפצת טבק וסיגריות, אך נשענת על התשתיות, הידע והיכולות הקיימות כבר בארגון.
במרוצת השנים לחברה נוספו מרכזים לוגיסטיים ומחסנים במודיעין ובקרית אתא, משרדי מטה בת"א, שיתופי פעולה נוספים נולדו עם חברת פררו, מצתי BIC, ועוד.
הפיכתה של החברה לציבורית בשנה האחרונה הינה סימן דרך נוסף של הצלחה המעיד על יציבותה של גלוברנדס בשוק הישראלי.
אנו בגלוברנדס ממשיכים להתבונן קדימה, אל עבר התוכניות שניזום ונגשים בעתיד.